Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2008 16:57 - SMS
Автор: mimi7y Категория: Други   
Прочетен: 859 Коментари: 0 Гласове:
0



imageimageimage

1. Сега е моя ред да съм жестока, сега е моя ред да казвам не. Да обвинявам и проклинам да мразя мъничко поне! Сега е моя ред да те ударя, сега е твоя ред да те боли! Сега нещата са различни, не са тъи както са били! Сега не аз, а ти ме викаш, но всичко свърши разбери!


image



2. Повярвай обич има, но трябва първо да я създадеш, защото чуждото сърце ще вземеш, когато своето дадеш!


image

3. 0бичам те нежнo, целувам те страстнo, прегръщам те мило, с теб е прекрасно!


image


4. Когато небето стане розово и водата зелена, когато цветята станат грозни и ангелите лоши, когато сърцето ми спре да бие ,тогава ще спра да мисля за теб!!!

image

5. Мисля за теб постоянно, обсебил си ме тотално, искам те моментално, дори и да е фатално!


image

6. 0т зоопaркa казаха че са изгубили 3 мечета! Първото го намерили да чете книжка, второто да играе мач.. а третото... най-сладкото .. да чете това смс-чеее


image

7. Хей момче прекрасно, нека ти е ясно, че хвана ли те на тясно, ще те целуна страстно!

image

8. Ако си ми ядосан.... можe дa ми върнеш всичкитe цeлувки!


image


9. Едни очи не мога да забравя, едни очи ме карат да не спя, едни очи в сърцето ми остават и като въглен ме горят!

image

10. Ако беше сълза в моите очи, не бих плакала никога за да не те изгубя.

image

11. С невинни мънички ръце ти бръкна в моето сърце, мина месец, мина втори раната не се затвори и все към тебе ме влече - 0бичам те от все сърце!

image

12. Изгубих си мечето ... :(... Може ли да те погушкам...

image

13. 0тнема минутка да харесаш някого, час да осъзнаеш, че си влюбен, ден за да го обикнеш, но после цял живот не ти стига да го забравиш !!!


image

14. Защо се влюбих в теб маймуно... Защо направих този грях... Нима няма други чуми, та точно теб избрах...

image

15. Кажи ми някога да си обичал, но не на думи или на шега. Кажи ми някога да си разбирал какво е всъщност любовта!!!

image

16. Има удари които понасяме, има болка която търпим! Има спомени които отнасяме в нощите когато не спим. Защо има обич която намираме, но не можем да я споделим?!?

image

17. 0бичах те и още те обичам, за теб си мисля до зори. Макар това пред всички да тричам, пред всички и пред себе си дори !



image

18. Да обичаш е съвсем човешко, но понякога човек греши и тази малка грешка голямо щастие руши!!!

image

19. Една момиче плаче, един моряк тъжи, една любов потъна в морето от лъжи!

image

20. Much mоney - lоve stоry, nо mоney - i`m sоrry! :)

image

21. Никога не е късно да направиш на мръсника мръсно, колкото по - късно, толкова по - мръсно!

image

22.0бичам те през векове и ери. 0бичам те през огън и вода. Сърцето ми докрай е твое дори и след смърта. Какво са векове и ери? Какво е всъщност вечността? И в друг живот ще те намеря и пак сърцето си ще ти даря!

image

23. Маслинка, лед, мартини наздраве за много години. Весели, здрави, засмяни и пияни, но не от домашна ракия, а от любовна магия!!!!



image

24. Плачи тихо, смей се високо, люби силно и отмъщавай жестоко!


image

25. 0тивам си защото те обичам! Целувките си с друга сподели, но не бъди към нея безразличен, а цялата си обич и дари !

image

26. Един мъж оценява една жена, когато я загуби и друг в нея се влюби!

image

27. Не се повтарят старите времена и първата любов не се завръща. Макар и вечна любовта, тя никога не е една и съща!


image

28. Бях момиче с гордост и воля! Гледах от горе, не търсиш опора! 0т както те срещнах на Бога се моля, да ме направи поне за мъничко твоя!


image

29. Искам да ти кажа нещо много важно! Значи... и така! А-а-а ... о да! Да кажа, че искам да кажа всъщност какво трябваше да кажа? Мамка му! ОК! Да кажа просто 0бичам те!
image

30.Липсва ми плюшеното мече ...Ще спинкаш ли с мен ?image

31. 0бичам те, когато идваш, когато сядаш тихичко до мен ... 0бичам те когато си отиваш и те търся всеки ден след ден... 0бичам те, когато ми говори, когато свенливо ме гледаш с очи ... 0бичам те, когато се усмихваш и потъваш в моите сълзи ..0бичам те, когато те сънувам, когато изгарям в огън от страст ... 0бичам те, когато те прегръщам и над тебе търся власт! 0бичам те, когато другите те мразят и когато плачеш дори! 0бичам те, когато ми се смееш и когато ме мразиш дори !!!

image

32. Искам да те имам, но не мога! Нещо пречи, нещо ни дели ! Чуй 0бичам те до изнемота, но малко е това за теб нали ? Как трудно е да шепнеш СБ0Г0М, когато искаш да извикаш ОСТАНИ, когато любовта загива, а нямаш сили с нея да загинеш ти !


image

33. Акo обичаш някои и това боли, обичаи го дори и наранен да си! Ако някой теб обича запомни, че би трябвало и него да боли !

image

34. Аз зная малко тъжна песен, по - тъжна от самата есен. 0т нея кръв се лее. Горко на този този, който я запее. А тази песен се нарича "0бичам го, не ме обича.." :(

image

35. Ак0 бях певица, щях да пея за теб. Ако бях поет, щях да пиша за теб. Но не съм нито поет, нито певица, аз съм момчето , което те обича!!!

image

36.Бъди идеал,стани идеал,но не идеал за някой заспал!

image

37. Звънеца удари, сърцето ми се сви , учителя влезе и попита:
- Петров, що не си готов?
- Ходих по любов!
- Къде Петров?
- В близката горичка!
- С кого Петров?
- С вашата дъщеричка!

image

38. Скъпа моя сънувам те вечер по нощничка и чорапки изпрани с Co0c0lin0. Гушнала мечето Co0c0lin0 и то ми се плези, че гушкаш него, а не мен ...

image

39.Не ме чакай в гората-нямам бензин в колата,чакай ме в леглото идвам с колелото!

image

40.Звезда си ти за мен!
В беззвездна нощ звезда!
За тебе мисля всеки ден!
За твоята неземна красота!

image

41.Когато заспиш,когато падне светлосинкавата светлина на нощта, тогава ще дойда,ще пристъпя тихо към теб и нейно ще докосна с устни твоите,ти ще помръднеш,а аз ще си ида,за да те срещна отново в съня!

image

42.Един съвет - пази се! Една молба - не се променяй! Едно желание - не ме забравяй! Една лъжа - не те обичам! Една истина - липсваш ми!

image

43.Ти си мисълта с която заспивам, ти си съня които сънувам, ти си усмивката на моите устни, ти си сълзите солени и вкусни, ти си мечтата за красиво и нежно, ти си стиха захвърлен небрежно, ти си волната птица в небето, ти



Тагове:   SMS,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimi7y
Категория: Други
Прочетен: 13379
Постинги: 14
Коментари: 0
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031